Mom jeans

Viime aikoina äitifarkut on ollut erityisen kovassa nosteessa ja jakanut myös paljon mielipiteitä. Olen seurannut keskusteluja missä suurin osa on sitä mieltä, että äippäfarkut on täysi floppi. Itse olen kuitenkin vannonut tämän tyyppisten fakkujen nimiin jo useamman vuoden. Vielä pari vuotta sitten näitä farkkuja oli kirpputorit ja Uffit pullollaan, nyt ne ovat todellinen aarre jos kirpputorilta meinaa löytää. Onhan näissä vähän ysäri fiilis mutta siitä mä vaan tykkään! Mitäs te pidätte äitifarkuista?






Shirt / DIY
Jeans / SECOND HAND
Bag / SECOND HAND
Shoes / NELLY/DIY


-Nora

1 kommentti:

  1. Mä rakastan mammafarkkuja! :D En tosin itseni päällä, kun mun muodoilla ei meinaa istua yksikään malli oikein! Sun asussahan nuo ovat mitä upeimmat, tykkään erityisesti siitä kun kys. farkut yhdistetään korkkareihin :)

    VastaaPoista